Gulf Superfleet Supreme 15w-40

BARDZO WYSOKOSPRAWNY OLEJ DO SILNIKÓW DIESLA (Extra High Performance Diesel Engine Oil – XHPD)
Gulf Superfleet Supreme 15W-40 jest bardzo wysokosprawnym olejem do wysokoobciążonych silników Diesla, opracowanym specjalnie do zastosowania w nowoczesnych, niskoemisyjnych silnikach Diesla, w tym w silnikach wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR). Gulf Superfleet Supreme 15W-40 spełnia najnowsze wymagania określone przez wszystkich głównych europejskich, amerykańskich i japońskich producentów silników i zapewnia wyjątkową ochronę i zwiększoną trwałość silników Diesla pracujących na paliwach o niskiej lub wysokiej zawartości siarki. Gulf Superfleet Supreme 15W-40 stanowi mieszankę wyselekcjonowanych baz olejowych i zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających nowej generacji. Gulf Superfleet Supreme 15W-40 posiada doskonałą stabilność termiczno-utleniającą, która ogranicza gromadzenie się osadów i zapobiega gęstnieniu oleju. Znakomita zdolność do kontroli nagaru chroni przed wzrostem lepkości oleju i zużyciem silnika wynikającym z gromadzenia się nagaru a wysoka odporność oleju na ścinanie zapewnia kontrolę tarcia wewnętrznego w podwyższonych temperaturach i ogranicza zużycie i starzenie się oleju. mPierwszorzędna ochrona przed zużyciem na skutek korozji pomaga utrzymywać odpowiednią trwałość silnika a doskonała zdolność do zachowania rezerwy alkalicznej (całkowitej liczby zasadowej TBN) pomaga przeciwdziałać szkodliwym wpływom korozyjnych gazów spalinowych i wydłuża okres trwałości oleju.
Gulf Superfleet Supreme 15W-40 jest odpowiedni dla silników Diesla z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania używanych w zastosowaniach drogowych w tym dla silników wyposażonych w układy recyrkulacji spalin (EGR) i spełniających normy emisji spalin US 2004 wprowadzone w 2002 roku oraz nadaje się również do pojazdów spełniających wymagania normy emisji spalin Euro IV, które nie wymagają stosowania olejów o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) (pojazdów z silnikami bez filtra cząstek stałych) oraz do pojazdów spełniających wymagania normy Euro III i wcześniejszych norm emisji spalin, jak również do wysokoobciążonych silników Diesla stosowanych w górnictwie, budownictwie, rolnictwie i innych zastosowaniach innych niż drogowe. Dla mieszanych parków samochodowych oraz silników benzynowych zalecane jest stosowanie oleju SAE 15W-40. Superfleet Supreme 15W-40 jest odpowiedni do silników bez filtrów cząstek stałych oraz dla większości silników wyposażonych w EGR i silników wyposażonych w SCR – system redukcji NOx. Zalecenia mogą się różnić między producentami silników więc w razie wątpliwości prosimy o kontakt z serwisem.
API CI-4; ACEA E7; Global DHD-1, API CH-4, CG-4, CF-4, SL, Cummins CES 20071, 20072, 20076 ; Deutz DQC III, Mack EO-M Plus ; Cummins CES 20077, 20078 ; Cat ECF-1a
API CI-4, MB-Approval 228.3, MAN M 3275, Volvo VDS-3; Mack EO-N; Renault RLD-2, MTU Oil Category 2, Cummins® Eng. Std. CES 20076/20077/20078

Korzystanie z naszej Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

Korzystanie z naszej Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zamknij